Müügitingimused

1. Üldsätted
1.1. Need veebipoe www.craftmill.ee (edaspidi Veebipood) müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Kauba müüja on Craftmill OÜ (registrikood 16214861), asukohaga Rapla maakond, Atla, Puidutöökoja, 79403, tel +372 518 5888, e-posti aadress info@craftmill.ee (edaspidi müüja).
1.2. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi klient) ja müüja vahel Veebipoe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.3. Müüjal on õigus tingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.craftmill.ee/muugitingimused
1.4. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada.
1.5. Veebipoest kauba ostmise eelduseks on kliendi poolt tingimustega nõustumine. Klient kinnitab tellimust tehes, et nõustub tingimustega.

2. Kauba- ja hinnainfo
2.1. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ja märgitud kaupade juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
2.2. Kauba hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse kliendile tellimuse vormistamisel.
2.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

3. Tellimuse esitamine
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud kaubad ostukorvi.
3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda arve alusel panga ülekandega. Arve saadetakse kliendi poolt ostukorvis märgitud e-posti aadressile. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
3.3. Tellimus kinnitatakse (leping jõustub) alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.4. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse.
3.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kauba kättetoimetamine
4.1. Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa riikidesse.
4.2. Kauba saatmiskulude hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.3. Veebipoe laos olemasolevad kaubad jõuavad Eestisiseselt üldjuhul kliendi määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Eritellimusel olevate kaupade puhul on kättetoimetamise eelduslik aeg märgitud kauba info juures või lepitakse eraldi kokku.

5. Kauba tagastamise õigus
5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on kliendil õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2. Tingimuste punktis 5 kirjeldatud taganemisõigus ei kohaldu:
- kliendiks on juriidiline isik;
- tegemist eritellimusel valmiva tootega.
5.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@craftmill.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.6. Kauba tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.7. Klient peab kauba Müüjale tagastama (saatma või muu viisil kohale toimetama) avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud.
5.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendi, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.10. Kui klient on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.12. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

6. Pretensiooni esitamise õigus puudustega kauba puhul
6.1. Veebipood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
6.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@craftmill.ee, helistades telefonil: +372 518 5888.
6.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
6.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
6.5. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
6.6. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa pole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.7. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6.8. Tingimuste p 6 kohaldub kauba müügi korral tarbijaks olevale kliendile. Juriidilisest isikust kliendi puhul kohalduvad võlaõigusseaduses sätestatud tingimused.

7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
7.1. Veebipood lähtub kliendi isikuandmete töötlemisel õigusaktides sätestatud tingimustest.
7.2. Veebipood kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba kättetoimetamiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.
7.3. Veebipood saadab kliendile uudiskirju ning pakkumisi kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
7.4. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Veebipoele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

8. Vaidluste lahendamine
8.1. Kui kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@craftmill.ee või helistada telefonil: +372 518 5888
8.2. Kui klient ja Veebipood ei suuda vaidlust lahendada kokkuleppel, siis on kliendil võimalik kohtuvälise lahenduse saavutamiseks pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole (tarbijavaidluste komisjoni kontaktandmed ja kaebuste menetlemise tingimused on kättesaadavad: http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon) või kohtusse. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbijate ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib tekkinud kaebuse lahendamiseks esitada avalduse Euroopa Liidu elektroonilise keskkonna ODR-platvormil (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.